Élelmiszer
Visszatér a Traubisoda
2025. March 23.
A magyar üdítőital-piac egy ikonikus szereplővel bővül: a Traubisoda ismét elérhetővé válik a hazai fogyasztók számára. A „Traubi” az 1970-es és 1980-as évek egyik legkedveltebb üdítőitala volt.

A 100 százalékban magyar tulajdonú Márka Üdítőgyártó Kft. 2025 elején szerezte meg a legendás szőlőízű üdítő gyártási és forgalmazási jogát, így biztosítva a termék visszatérését a boltok polcaira – hangzott el a gyártósor ünnepélyes újraindításán, Felsőlajoson.

A Márka Üdítőgyártó Kft. a nosztalgia és a modern fogyasztói elvárások ötvözésével éleszti újra a terméket, amely magas gyümölcstartalommal, minőségi alapanyagokkal és a legmodernebb élelmiszerbiztonsági előírásoknak megfelelően készül. A hazai élelmiszerek iránti igény stabil, így a Traubisoda visszatérése a várakozások szerint nemcsak a fogyasztók számára, hanem a magyar gazdaság számára is előnyös lesz. Profitálnak a sikerből többek között a magyar termelők, akik alapanyagaikat a Márka Üdítőgyártó Kft.-nek értékesíthetik, valamint a környéken élő munkaerő is.

A kormány különböző támogatásokkal (GINOP, VP és NFA) több mint 3 milliárd forinttal támogatta a vállalkozást, amelynek eredményeként 6 hektáros területen zöldmezős beruházást hajtottak végre Felsőlajoson. Ennek köszönhetően a gyártás és raktározás napjainkban 14.000 négyzetméteren zajlik.

A Márka Üdítőgyártó Kft. a kiváló minőség iránti elhivatottságát azzal is bizonyítja, hogy a Traubisoda gyártásához kizárólag hazai beszállítóktól szerzi be az alapanyagokat. A cég a fenntarthatóság jegyében folyamatosan fejleszti technológiáját, és kiemelt figyelmet fordít a csomagolás környezetbarát megoldásaira. A termékek kiváló minősége és a magas gyümölcstartalma a siker záloga.

A Traubisoda gyártásának újraindításával egy olyan magyar márka kel életre, amely nemcsak a múlt egy szeletét hozza vissza, hanem a jövő felé is nyit, hozzájárulva ezzel a fenntartható fejlődéshez és a gazdasági növekedéshez. A Márka Üdítőgyártó Kft. célja, hogy a Traubisoda a modern piacon is meghatározó szereplővé váljon, megőrizve eredeti értékeit és minőségét, miközben a hazai termékek iránti kereslet növekvő trendjét kihasználva folyamatosan erősíti pozícióját a globális piacokon. Jelenleg három ízvariációval indul: a hagyományos szőlő, a cukormentes Traubisoda Zéró és egy kékszőlő ízű változattal.

Címlapfotó: Pelsőczy Csaba/AM

Cad-Server 05.21.Mapei 06.02.Autent Solution 05.21.Faber és Társai 05.21.Gemenc Bau 05.21.Szalkai Légtechnika 05.21Zambelli Colorferr Kft. 05.21.Elektro Nobilis 05.21.Gomép 05.21.Samu Gazdabolt Kft. 05.21Otis Bt. 05.21.Modinvest 05.21.Németh Csomagolástechnika 05.21.Agroforte Grain 05.21.Innováció és Projekt Kft. 05.21.Partner Doors 05.21.Mizse Plast 05.21.Dosan 05.21.KK Grain 05.21.Contireg 05.21.De-Ba 05.21.Pólus 2001 05.21Ambrus Acél 05.21.Nektárplast 05.21.Polgári Bank 05.21.GB Trade 05.21.MEVA-HU 05.21.
PRINT LAPOK