Élelmiszer
Megjelent a Digitális Élelmiszeripari Stratégia
2022. október 16.
Alapos előkészítő munka eredményeként elkészült és megjelent Magyarország Digitális Élelmiszeripari Stratégiája.

A stratégia megszületését, Magyarország Digitális Agrár Stratégiájához hasonlóan, az Agrárminisztérium kezdeményezte és koordinálta. A szaktárca együtt dolgozott a Neumann Nonprofit Közhasznú Kft-vel, érdekképviseletekkel, valamint szakmai szervezetekkel, a koncepció megalkotása során tudományos kutatási eredményeket is felhasználtak.

Magyarország Digitális Élelmiszeripari Stratégiájának célja az élelmiszerláncon belül a lánc többi elemével összekapcsolódva, mégis az élelmiszeriparra fókuszálva olyan támogatási, szabályozási, képzési segítséget nyújtani, mely a hazai élelmiszeripar hatékonyságát, versenyképességét tovább tudja fokozni. Az ágazat stabil alapokon áll, a korábbi időszakok megváltozott körülményei között is jól vizsgázott, ugyanakkor a jelenlegi globális válság erősen érinti. A digitális eszközök és szolgáltatások használatának növelésével az élelmiszeripar tovább erősödhet növelve az exportképességet és biztonságos, jó minőségű hazai termékkel látva el a fogyasztókat.


Szalkai és TársaMagyar Kukorica Klub banner - törölhetőPályázat Európa Kft.Gordius Solution tenderHajdú László diófa banner - törölhetőFórum Plussz Kft,Agrologica 04.17.Charlie HűtőGyümölcsgépVC 999 05.02.Ivóvíz6Atukavíz3DPMG Zrt.Atukavíz2Horváth és HuszárAgroforte GrainOrbán KályhaCincillaHotel Hunor - törölhetőDerulaAtukavíz1 05.01.-igSzilágyi HűtőMáté Metál 04.17.Agro NatúrtápSzamos AblakCincilla2Formula GPMagyar Pékség Kft.
PRINT LAPOK