Az Agrármarketing Centrum (AMC) mintegy 250 négyzetméteres közösségi standján 27 magyar kiállító mutatkozott be, 33 magyar cég pedig önállóan volt jelen.
Az AMC szervezésében kiállító cégek ital, hús, általános élelmiszer, bio tematikákban, négy pavilon közösségi standjain jellemzően prémium kategóriás termékekkel, többek között kacsa- és libatermékekkel, vadhúsokkal, mézekkel, különféle italokkal, az organikus szekcióban pedig homoktövis készítményekkel, magolajokkal, fűszerpaprikával várták az érdeklődő beszerzőket.
Az AMC standján külön pultnál lehetett megismerni a társaság exportfejlesztési stratégiáját, a Hungarian Food Business Programot. A potenciális beszerzők akár azonnal regisztrálhatnak a program online katalógusába, amely hatékonyan köti össze az exportálni szándékozó magyar vállalkozásokat a potenciális beszerzőkkel.
Az AMC szerint már az első két nap után jól látszott, hogy a kiállítási szektor túl van a Covid-válságon, hiszen minden eddigit meghaladó számban voltak jelen kiállítók Kölnben, mindemellett a várakozások szerint várhatóan a látogatószám is meghaladta a valaha mért legmagasabb értéket.