A szervezők több mint 35 ezer szakmai látogatóra számítanak, a kiállítások mellett több mint száz konferenciát szerveznek számukra az esemény három napja alatt. A részvétel komoly lehetőség a magyar bioszektornak is, az Agrármarketing Centrum (AMC) ezért 116 négyzetméteres nemzeti standon biztosítja a részvételüket. A résztvevő vállalkozások zöldségeket, gyümölcsöket, italokat, fűszereket, gluténmentes termékeket, hidegen sajtolt olajokat, takarmánykeverékeket és állatgyógyászati készítményeket ajánlanak az érdeklődőknek.
A Biofach vendége az AMC élelmiszerexport-fejlesztési üzletága, a Hungarian Food Business Program is, ahol külföldi beszerzőket regisztrálnak a Hungarian Food Business Catalogue digitális platformra. Az adatbázis azért jött létre, hogy összehozza az exportot tervező vállalkozásokat külföldi disztribútorokkal. A katalógusban jelenleg 219 magyar gyártó több mint kétezer terméke, valamint 364 külföldi beszerző szerepel, 129 egyéb felhasználó is regisztrált, többnyire nagykövetségek, főkonzulátusok és szakmai szervezetek.
A Biofach magyar résztvevőinek és a bemutatkozó termékek listája az AMC honlapján közzétett kiállítási katalógusban olvasható.