Élelmiszer
Kitörés lehet a saját márka
2022. June 18.
Egyre nagyobb a vásárlói bizalom a saját márkás termékek iránt, a piac további erősödésére lehet számítani, így ez a szegmens a magyar élelmiszergyártók sikerességének egyik kitörési pontja lehet.

Az Agrármarketing Centrum az idén 14. alkalommal szervezett közösségi nemzeti standot a magyar élelmiszergyártóknak a saját márkás termék gyártóit és forgalmazóit célzó szakkiállításon, a PLMA ”World of Private Label” rendezvényen 2022. május 31. és június 1. között Amszterdamban, ahol 70 ország 2.500 kiállítója volt jelen.

A magyar nemzeti standon snack-ek, gyümölcslekvárok és befőttek, méz, fagyasztott édesipari termékek, zabkészítmények, müzlik, sajtok, száraztészták, kolbászok és sonkák, zöldség- és gyümölcskonzervek, -szeletek, kakaó- és kávékészítmények kaptak helyet. Emellett az AMC élelmiszeripari exporttámogató Hungarian Food Business Programja célzott üzleti találkozókat tartott a magyar élelmiszeripari kínálat iránt érdeklődő disztribútoroknak.

A szakkiállítás kísérőeseményén, a New Product Expo-n három magyar cég terméke kiemelt megjelenést kapott, az Abonett paradicsomos zöldfűszeres szendvicset, a Cornexi zabrudit és a Snack Garden édesburgonya chipset meg is kóstolhatták az érdeklődők.

 

Nyírfa ÁrnyékSamu GazdaPrestoUPSLőrinczi és Társai 2000LabornumSZTEEtiveraHerbamixNektárplastHunlandStivasIlinox Kft.Cad-ServerColasStarfol PluszGordius InoxAgria BiztosításCívisagroMizseplastContiregBarancsi ÁgnesDe-Ba Kft.Kövesdi Kft.HáromkőBakatorIsterraBrandt SáraKovács és Társa
PRINT LAPOK