Aktuális cikkek

Magyar Kincsek sorozatot indít a Magyar Termék

Benedek Eszter

Új eseménysorozatot indít a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. A Magyar Termék tanúsító védjegyrendszert működtető társaság Magyar Kincsek néven szervez túrákat. Ezeken kiemelkedő hazai kulturális, gasztronómiai, természeti, történelmi értékeket mutat meg az érdeklődőknek.


Az egynapos programokon egy-egy régió kincseiből válogatnak, ezek között van olyan lélegzetelállító helyszín, amelyet még a szomszéd településen élők közül is kevesen tudnak, más esetben pedig például egy híres épület ismeretlen részébe kalauzolják el a velük tartó partnereket, illetve mindazokat, akiknek az érdeklődését fel akarja kelteni a Magyar Termék védjegyekben rejlő lehetőségekre
Benedek Eszter ügyvezető szerint az új kezdeményezéssel túl akarnak lépni a szokásos ügyfélrendezvényeken, és fel akarják hívni arra a figyelmet, hogy sok olyan „Magyar Kincs” van, amely érdemes arra, hogy szélesebb körben is megismerjék, csak meg kell találni és népszerűvé kell tenni őket. Másfelől pedig még a legismertebb „Magyar Kincseknek” is vannak olyan értékeik, amelyek bemutatásával növelhető a vonzerejük.
Az ügyvezető szerint így kapcsolódik a Magyar Kincsek programsorozathoz a Magyar Termék tanúsító védjegy, hiszen ennek is az a célja, hogy a megbízható hazai termékeket és szolgáltatásokat megmutassa és népszerűbbé tegye a vásárlók körében. Védjegyhasználóik között nagy, ismert márkák ugyanúgy megtalálhatók, mint kisebb, de ugyancsak megbízható hazai termékek. Előbbieknek a tanúsító védjegy megerősítést ad, utóbbiak pedig az emblémával bekerülhetnek egy olyan márkacsapatba, amelybe csupán a saját marketinglehetőségeik révén nehezen tudnának.
A lábatlani székhelyű MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. a Magyar Kincsek nyitórendezvényén a saját környékére kalauzolta el a partnereit, úgy megmutatva az esztergomi bazilikát, ahogyan azt csak kevesen láthatják, valamint a Gerecse hegység szívében egy olyan ámulatba ejtő kőfejtőbe vitte el az érdeklődőket, amelyet még a helyiek közül is csak kevesen ismernek. A Magyar Kincsek második állomásán először a királyok városába kalauzolták el a velük tartókat. A résztvevők megismerkedhettek a 500 évig magyar koronázóhelynek számító Székesfehérvár történelmi nevezetességeivel éppúgy, mint a virágórával vagy a harangjátékkal. Ezután az Albapark étteremben kóstolhatták meg a Világevő gasztrobloggal közösen kialakított degusztációs menü fogásait, majd egy kenutúrán rögtön le is dolgozhatták az ebédet, és megcsodálhatták a Velencei-tó vadregényes élővilágát.
A Magyar Kincsek sorozat hamarosan folytatódik, hiszen a résztvevők visszajelzései pozitívak, és nemcsak ők jönnének el örömmel az újabb állomásokra, hanem sok olyan érdeklődő is, akinek eddig nem volt rá módja. Rajtuk kívül több turisztikai szervezet figyelmét is sikerült felhívni a Magyar Kincsekre, amelyhez szívesen csatlakoznának. Októberben Halországba és egy, csak külön engedéllyel látogatható létesítménybe kalauzolják el az érdeklődőket.


KiSZÍVezhetik a vásárlók Magyarországot

Nyereményjáték-akciót indít a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. a védjegyhasználó cégek összefogásával. A „SZÍVezd ki Magyarországot!” kampány résztvevői nemcsak értékes nyereményekért szállhatnak versenybe, hanem minden vásárlásukkal adhatnak egy szívet a településüknek, így az akció végén kialakul az ország Magyar Termék szívtérképe. A vásárlók csaknem 150 féle termék vásárlásával vehetnek részt a játékban.
Benedek Eszter ügyvezető szerint az augusztus 15-én kezdődő és az év végéig tartó kampányuk még a tavalyinál is erősebb lesz, pedig már azzal is kiérdemelték a fogyasztók és szakma elismerését. A 2017-es promóció erőssége a rendkívül értékes nyereménypiramis és a „kedvezmény mindenkinek” koncepció. A játék fődíja stílszerűen egy Suzuki Vitara, amely nemcsak Esztergomban készül, hanem a hazai autóértékesítési lista első helyét is huzamosabb ideje kibérelte magának. A nyeremények között ott vannak a szintén Esztergomban készülő Neuzer kerékpárok is.
A kampányban Biostop és Protect rovarirtók, Detki kekszek, Forest háztartási papírtermékek, Gyulai szalámik, kolbászok és májasok, Mary-Ker Pasta tészták, Rege befőttek és savanyúságok, valamint Duna-Dráva lakossági cement termékek vesznek részt. Az új nyereményakció a Rewart Kft.-vel együttműködésben készül, amely meghívásos tenderen nyerte el a megbízást kreatív koncepciójával.
Benedek Eszter szerint a nyereményjátékaik sikerét „Az év legsikeresebb promóciója 2016” versenyen elért ezüstérmük mellett az is mutatja, hogy az előző évi kampányukhoz képest csaknem 70 százalékos növekedést értek el, minden résztvevő cég legalább megduplázta a beküldött termékkódok számát. Az ügyvezető úgy látja: ez a siker bizonyítja, hogy több cég összefogásával, kis marketingköltségvetésből is lehet hatékony promóciót folytatni.


Mutassuk meg a hazai világszínvonalat!

A magyarországi gyártóknak össze kell fogniuk, és meg kell mutatniuk a vásárlóknak, hogy a hazai élelmiszeripar világszínvonalú termékek előállítására, ezért érdemes keresniük a boltok polcain a megbízható minőségű, azonosíthatóan magyar élelmiszereket – állítja Benedek Eszter. A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. ügyvezetője erre akarja ösztönözni a hazai FMCG-szektor képviselőit is a Trade Magazin Business Days rendezvényén.
Benedek Eszter úgy látja, hogy az import élelmiszerek összetételével, minőségével kapcsolatos hírek általánosságban is elbizonytalaníthatják a vásárlókat, és ebben a helyzetben nagy szükség van arra, hogy ismerjék a magyar élelmiszeripar megbízható, minőségi termékeit. A magyar élelmiszerpiacon ugyan hatalmas a konkurenciaharc, de az ügyvezető szerint van olyan közös érdek, amiben érdemes összefognia az egymással egyébként versenyben álló cégeknek. Ehhez azonban az kell, hogy felismerjék a közös fellépésben rejlő lehetőséget, és ne aprózzák el az erre szánt erőforrásaikat. Benedek Eszter szerint a kormány magyar termékek népszerűsítését célzó akcióterve alapot ad erre az összefogásra, de a sikerhez az kell, hogy a cégek is aktívan bekapcsolódjanak ebbe a munkába.

Hozzászólás a cikkhez